پزشکی

لاغری موضعی بازو

لاغری موضعی بازو

رژیم غذایی کلیدی است هنگام تلاش برای از دست دادن چربی بدن لاغری بازو در حالیکه افزایش فعالیت کلی و اضافه کردن تمرین‌های جدید به روتین روزانه شما برای کاهش وزن و سلامت کلی شما مهم است .

در واقع , انتخاب غذاهای ناسالم و یا پرخوری می‌تواند به سرعت تمام کار سخت خود را در باشگاه انجام دهد.

مطالعات نشان داده‌اند که ورزش به تنهایی برای کاهش وزن موثر نیست مگر اینکه یک تلاش آگاهانه برای کنترل مصرف کالری و انتخاب انتخاب‌های غذایی سالم انجام شود .

برای از دست دادن وزن و دور نگه داشتن آن , توصیه‌های غذایی زیر را با یک برنامه تمرینی ترکیب کنید : کنترل بخش‌های خود : نگه داشتن اندازه در چک به هنگام تلاش برای از دست دادن وزن , کلید است . یک راه برای کاهش بخش‌های غذایی شما استفاده از صفحات کوچک‌تر یا اندازه‌گیری اندازه خدمت برای آموزش چشم ( منبع مورد اعتماد ) است .

فیبر را پر کنید : غذاهایی که در فیبر بالا هستند مانند سبزیجات , حبوبات , میوه‌ها و یولاف , باعث می‌شود که شما احساس بهتری داشته باشید و پرخوری را کاهش دهید . خوردن سالاد غنی از فیبر قبل از غذا راهی موثر برای جلوگیری از غذا خوردن است .

محدودیت غذاهای فراوری شده و شکر اضافه : برش به غذاهای فراوری شده مانند آب‌نبات , چیپس , کیک و فست فود یک اجبار برای کاهش وزن است . نوشیدنی‌های قندی مانند نوشابه , آب‌میوه و نوشیدنی‌های ورزشی می‌توانند به شما کمک کنند .

خوردن غذاهای غنی از پروتئین : پروتئین به نگه داشتن شما کمک می‌کند و می‌تواند به کاهش پرخوری کمک کند . مطالعات نشان داده‌اند که خوردن یک صبحانه غنی از پروتئین می‌تواند اسنک را در طول روز کاهش دهد و به شما در کاهش وزن کمک کند .

پیروی از یک برنامه غذایی سالم که شامل مقدار زیادی فیبر , چربی سالم و پروتئین در بخش‌های کنترل‌شده می‌باشد , روش بسیار خوبی است .

علاوه بر این, به منظور از دست دادن وزن , ایجاد یک کاهش کلی کالری مهم است . خوردن غذاهای سالم و حداقل فرآوری شده بهترین راه برای انجام این کار است .

اگرچه پرخوری اغلب با غذاهای ناسالم مانند شیرینی , چیپس و بستنی مرتبط است , خوردن غذاهای سالم نیز ممکن است .

به همین دلیل کنترل اندازه بخش و داشتن آگاهی سالم از گرسنگی و پری , مهم است .

زیباچه

گالیله بلاگ

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن